Chers parents, Le LFIV est un établissement conventionné et les parents sont partie prenante de la gouvernance.Vous devez élire des représentants dans trois instances :Le conseil d’école (primaire) et le conseil d’établissement (primaire et secondaire) qui délibèrent sur les questions pédagogiques et éducatives et le Coges qui gère la partie financière.Venez votez le mardi 6 octobre à Thadeua entre 07h45 et 11h45 et participer à l’Assemblée générale des parents à 18h à Hadxaykhao (Vote pour le renouvèlement de 4 membres du Coges).Nous comptons sur vous !

Elections and parents'Genaral Assembly 6 October.

Dear parents,
Ours is an under-contract school in which parents take part in its management.
You will be asked to vote for your representatives in three bodies:
The Primary School Council and the School Council which decides on pedagogical and educational questions, and the Coges which manages the school’s finances.
We are counting on you

ເລືອກຕັ້ງຄະນະຕົວແທນຜູ້ປົກຄອງ ວັນອັງຄານ ທີ 6 ຕຸລາ.

ທ່ານຜູ້ປົກຄອງທີ່ຮັກແພງ,
LFIV ແມ່ນສະຖາບັນການສຶກສາທີ່ໄດ້ຮັບການອະນຸມັດ ແລະ ຜູ້ປົກຄອງມີສ່ວນ
ຮ່ວມໃນການຄຸ້ມຄອງ. ທ່ານຕ້ອງເລືອກເອົາຄະນະຕົວແທນຂອງທ່ານເຂົ້າໃນສາມອົງການຈັດຕັ້ງຂອງ
ໂຮງຮຽນ: ສະພາໂຮງຮຽນ (ປະຖົມ) ແລະ ສະພາຄຸ້ມຄອງໂຮງຮຽນ (ຊັ້ນປະຖົມ ແລະ
ມັດທະຍົມ) ຊຶ່ງມີໜ້າທີ່ຫຼັກໃນການຄຸ້ມຄອງການຮຽນ-ການສອນ, ສ່ວນ Coges ທີ່ໜ້າທີ່ຄຸ້ມຄອງວຽກງານກ່ຽວກັບການເງິນ.
ຈົ່ງມາເລືອກຕັ້ງຄະນະຕົວແທນຂອງທ່ານໃນຕອນເຊົ້າ ວັນອັງຄານ ທີ 6 ຕຸລານີ້ ທີ່ໂຮງຮຽນທ່າເດື່ອ ລະຫວ່າງ 7h45 ຫາ 11h45 ແລະ ເຂົ້າຮ່ວມໃນກອງປະຊຸມສາ
ມັນສະມາຄົມຜູ້ປົກຄອງນັກຮຽນໃນມື້ດຽວກັນ ຕອນຄ່ຳ ທີ່ໂຮງຮຽນຫາດຊາຍຂາວ ເວລາ 18h.
ຫວັງຢ່າງຍິ່ງວ່າບັນດາທ່ານຈະເຂົ້າຮ່ວມງານຈຳນວນຫຼາຍ!