Chers parents,

Nous vous informons que les inscriptions pour les activités périscolaires du primaire seront ouvertes dès la semaine prochaine sur la plateforme Skolengo via le portail parents.

Nous souhaitons démarrer les activités la seconde semaine de septembre pour une durée de 34 semaines.

En plus des activités déjà proposées cette année, nous vous proposons de nouvelles activités telles que le tir à l’arc, le yoga ou la robotique.

En marge des activités périscolaires nous vous proposons aussi des études surveillées pour les élèves des classes élémentaires, pour une aide aux leçons, à la méthodologie, avec des activités de remédiation ou d’approfondissement.

Afin de vous aider dans votre choix des Portes ouvertes seront organisées le mercredi 17 juin de 12h à 14h sur le site de Thadeua. Venez nombreux !

Les animateurs vous proposerons une démonstration de leur activité et pourront répondre à vos questions.

Les animateurs et professeurs de Sport du secondaire présenteront également les activités périscolaires et de l’Association Sportive aux CM2 pour qu’ils puissent effectuer un choix pour l’an prochain.

Nous serons également en mesure d’effectuer des inscriptions sur la plateforme Skolengo pour ceux qui se seront munis de leurs identifiants.

Antoine Bonnafoux, Coordinateur périscolaire du primaire

LAO

ທ່ານ​ຜູ້​ປົກ​ຄອງທີ່ຮັກແພງ,

ພວກເຮົາ​ຂໍແຈ້ງໃຫ້ທ່ານຊາບວ່າການລົງທະບຽນ​ກິດຈະກຳ​ນອ​ກ​ໂມງ​ຮ​ຽນ​ສຳ​ລັບ​​​ນັກ​ຮຽນຊັ້ນປະ​ຖົມ​ຈະ​ເປີດ​ໃຫ້​ສະ​ໝັກນັບ​ຕັ້ງ​ແຕ່ອາທິດໜ້າ​ເປັນ​ຕົ້ນ​ໄປ ໃນຮູບ​ແບບ​ສະ​ໝັກ​ອອນ​ລາຍ​​ ຜ່ານ​ລະ​ບົບ Skolengo ໂດຍຊ​ອ່ງ​ທາງ​ຜູ້​ປົກ​ຄອງ.

ພວກເຮົາຕ້ອງການເລີ້ມຕົ້ນສອນກິດຈະກຳໃນອາທິດທີສອງຂອງເດືອນກັນຍາ. ດ້ວຍຄວາມຫຍຸ້ງຍາກໃນການຮັບສະໝັກຜູ້​ຝຶກສອນ ແລະ ຈັດ

ກິດຈະກຳຕ່າງໆ​ໃນ​ເງື່ອນ​ໄຂ​ສະພາບການໃນປະຈຸບັນ ແລະ ມາດ​ຕະ​ການ​ດ້ານ​ສຸ​ຂະ​ພາບ ດັ່ງ​ນັ້ນ​ການ​ສະ​ໝັກ​ຈະ​ເປີດ​ຮັບ​ຈົນ​ຮອດ​ໄລ​ຍະ​ເລີ້ມ​ຕົ້ນ​ຮຽນ​ກິດ​ຈະ​ກຳ​ຕົວ​ຈິງ.

ນອກຈາກກິດຈະກຳທີ່ມີໃນປີນີ້ ພວກເຮົາຍັງ​ຈະ​ມີກິດຈະກຳໃໝ່ມານຳ​ສະ​ເໜີເຊັ່ນ: ຍິງທະນູ, ໂຢຄະ ແລະ ການ​ສ້າງຫຸ່ນຍົນ.

ນອກເໜືອຈາກກິດຈະກຳນອກໂມງ​ຮຽນ ພວກເຮົາຍັງຈະສະເໜີ​ຊົ່ວ​ໂມງ​ຮຽນ​ເພິ້ມ​ສຳ​ລັບ​ນັກ​ຮຽນ​ຊັ້ນ​ປະ​ຖົມ ເພື່ອຊ່ວຍສອນບົດຮຽນ, ຊວ່ຍບອກ

ວິ​ທີ​ຮຽນ, ​ຊ່ວຍ​ສອນ​ວິ​ທີ​ແກ້ບົດ​ຝຶກ​ຫັດ ຫຼື ຮຽນ​ແບບ​ລົງ​ເລິກ.

ເພື່ອຊ່ວຍທ່ານໃຫ້​ສາ​ມາດເລືອກກິດ​ຈະ​ກຳສຳ​ລັບ​ລູກ​ ດັ່ງ​ນັ້ນ​ພວກ​ເຮົາ​ຈຶ່ງຈະ​​ຈັດ​ມື້​​ສະ​ເພາະ​ເພື່ອ​ໃຫ້​ຂໍ້​ມູນ​ລະ​ອຽດແກ່​ທ່ານ​ ໃນຕອນບ່າຍຂອງ ວັນພຸດທີ 17 ມິຖຸນາ ຕັ້ງແຕ່ເວລາ 12h ເປັນຕົ້ນໄປ.

ໃນ​ມື້​ດັ່ງ​ກ່າວ ຜູ້ຝຶກ​ສອນຈະນຳສະເໜີກິດຈະກຳຂອງພວກເຂົາໃຫ້ທ່ານຊາບ ແລະ ຕອບຄຳຖາມຂອງທ່ານ.
ຜູ້ຝຶກ​ສອນ ແລະ ອາ​ຈານສອນ​ກິ​ລາຂອງໂຮງຮຽນ​ຊັ້ນມັດທະຍົມຈະ​ມີ​ໜ້າ​ໃນ​ມື້​ດັ່ງ​ກ່າວ​​ເຊັ່ນ​ກັນ ເພື່ອຈະນຳສະເໜີກິດຈະກຳນອກ​ໂມງ​ຮຽນ ແລະ ກິດ​ຈະ​ກຳ​ຂອງສະມາຄົມກິລາໃຫ້ແກ່ນັກ​ຮຽນ​ຊັ້ນ CM2 ເພື່ອໃຫ້ພວກເຂົາສາມາດເລືອກ​ກິດ​ຈະ​ກໍາຂອງ​ຕົນສຳ​ລັບ​ປີ​ການ​ຮຽນ​ໜ້າ.

​ສະ​ນັ້​ນ ພວກເຮົາຍັງຈະສາມາດລົງທະບຽນອອນ​ລາຍໃນ​ມື້ດັ່ງ​ກ່າວໃຫ້​ທ່ານ​ໂດຍ​ຜ່ານ​ລະ​ບົບ Skolengo ​​ສຳ​ລັບ​ຜູ້​ປົກ​ຄອງທີ່​ມີ​ອີ​ເມວ​ຂອງ​ຕົນ.

​ດ້ວຍ​ຄວາມ​ນັບ​ຖື

Antoine Bonnafoux, ​ຜູ້​ປະ​ສານ​ງານ​ກິດ​ຈະ​ກຳ​ນອກ​ໂມງ​ຮຽນ​ຊັ້​ນ​ປະ​ຖົມ

Dear parents,

We would like to inform you that you can sign your Primary School children up starting from next week for extra-curricular activities on the Skolengo parents’ portal.

We wish to begin these activities during the second week of September for a duration of 34 weeks.

In addition to activities we offered this year we are offering such new activities as bow-and-arrow, yoga and robot building.

Alongside extra-curricular activities we are also offering monitored study for Primary School students, lesson help, methodology and remediation work.

To help you make a choice, an Open Door will be organized on Wednesday June 17 from noon to 2 PM at the Thadeua campus. Be sure to come!

Our extra-curricular teachers will give demonstrations and can answer any questions you may have.

School P.E. teachers will also be on hand to present the Sports Association activities for CM2 pupils to choose from for next year.

We will also be able to register you on the Skolengo platform if you have your user names  and passwords with you.

Best regards

Antoine Bonnafoux, Primary School Extra-Curricular Coordinator