Chers parents,

Tout d’abord, je vous souhaite une bonne nouvelle année lao.

Suite à l’annonce du Premier ministre lao de prolonger la confinement jusqu’au 3 mai, nous reprendrons dès lundi  20 avril à  8h en enseignement à distance selon les mêmes modalités qu’avant les vacances.

Vous voudrez bien veiller à faire reprendre le rythme scolaire à vos enfants (coucher tôt, lever, habillage…).

Vous pouvez compter sur toute notre mobilisation pour poursuivre la continuité pédagogique.

Bon courage et prenez bien soin de vous et de votre famille

Sylvie Le Roy, Cheffe d’Établissement

French

Chers parents,

Tout d’abord, je vous souhaite une bonne nouvelle année lao.

Bon courage et prenez bien soin de vous et de votre famille

Sylvie Le Roy, Cheffe d’Établissement

Lao

ທ່ານຜູ້ປົກຄອງທີ່ຮັກແພງ,

ກ່ອນອື່ນຂ້າພະເຈົ້າຂໍອວຍພອນທ່ານສະບາຍດີປີໃໝ່ລາວ.
ຫລັງຈາກການປະກາດຂອງທ່ານນາຍຍົກລັດຖະມົນຕີລາວເຖິງການຂະຫຍາຍໄລຍະການກັກໂຕເອງຢູ່ບ້ານຈົນເຖິງວັນທີ 3 ພຶດສະພາ, ດັ່ງນັ້ນພວກເຮົາຈຶ່ງຈະສືບຕໍ່ການຮຽນອອນລາຍ ນັບຕັ້ງແຕ່ ວັນຈັນ ທີ 20 ເມສາ ເວລາ 8h ໃນຮູບແບບການຮຽນອອນລາຍແບບດຽວກັນກັບທີ່ໄດ້ປະຕິບັດໃນໄລຍະກອ່ນພັກປີໃໝ່.
ທ່ານຕ້ອງຮັບປະກັນໃຫ້ລູກຂອງທ່ານສືບຕໍ່ການຮຽນຮູບແບບນີ້ຂອງໂຮງຮຽນເຊັ່ນ (ນອນໄວ, ຕື່ນເຊົ້າ, ແຕ່ງໂຕ ແລະ ອື່ນໆ).
ທ່ານສາມາດໄວ້ວາງໃຈໃນການລະດົມທຸກກໍາລັງແຮງຂອງພວກເຮົາເພື່ອສືບຕໍ່ການສຶກສາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງນີ້.
ໂຊກດີ ແລະ ຈົ່ງເບິ່ງແຍງໂຕທ່ານເອງ ແລະ ຄອບຄົວຂອງທ່ານ

ຊິນວີ ເລີລົວ, ຜູ້ອໍານວຍການໃຫຍ່

Sylvie Le Roy, The Principal.

Dear parents,

First of all, I wish you a happy new year Lao. Best wishes for this Pi Maï.

Following the Lao Prime Minister's announcement to extend the containment until the 3rd of May, we will resume distance learning on the 20th of April at 8 a.m. as the same conditions as before the holidays.

Please make sure that your children get back to the school pace (going to bed early, getting up for school time, getting dressed...).

You can count on all our efforts to take over the pedagogical continuity.

Good luck and take good care of you and your family.

Sylvie Le Roy, The Principal.