Français

Le portail parent « Skolengo » du LFIV vous permet de faire vos préinscriptions/réinscriptions, de consulter la liste de factures, votre solde restant dû et vos relances en cours.

Veuillez profiter des formalités de réinscriptions pour vérifier les informations sur les élèves et les responsables (adresse, téléphone, mail…)

ACCÈS DIRECT AU PORTAIL

Un tutoriel est disponible pour vous aider pas à pas.

tutoriel_portail_parents_Skolengo FR

Lao

ຊ​ອ່ງ​ທາງ​ລົງ​ຖະບຽນສຳ​ລັບ​ຜູ້​ປົກ​ຄອງໃນ​ລະ​ບົບ "Skolengo" ຂອງ LFIV ​ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ່ານສາມາດລົງ​ຖະບຽນຮຽນ / ລົງ​ຖະບຽນຮຽນຕໍ່, ​ສາ​ມາດກວດ​ເບີ່ງລາຍ​​ການໃບ​ແຈ້ງ​ເກັບຄ່າ​ຮຽ​ນ, ​ເບິ່ງຍອດເງິນທີ່ຍັງຄ້າງ​ຊຳ​ລະ ແລະ ແຈ້ງເຕືອນ​ໃຫ້​​ຊຳ​ລະ.

ທ່ານ​ຈະ​ໄດ້ໄຊ້ປະໂຫຍດຈາກການລົງຖະບຽນ​ຮຽນຕໍ່ຮູບແບບໃໝ່ນິ້ເພື່ອກວດ​ສອບ​ຂໍ້​ມູນກ່ຽວກັບນັກຮຽນ ແລະ ຜູ້​ປົກ​ຄອງ (ທີ່ຢູ່, ​ເບີໂທລະສັບ, ອີເມວ ແລະ ອື່ນໆ)

ການລົງຖະບຽນຮຽນ ແລະ ການລົງຖະບຽນຮຽນຕໍ່

ສາ​ມາດ​ເຂົ້​າ​ອ່ານເອ​ກະ​ສານແນະນຳທີ່​ຈະ​ຊ່ວຍ​​ໃຫ້​ທ່ານ​​ເຂົ້າ​ໃຈແຕ່​ລະ​ຂັ້ນ​ຕອນໃນການລົງ​ຖະ​ບຽນ​.
Online Billing & Registration Tutorial – EN

English

The parent portal "Skolengo" of the LFIV allows you to make your pre-registration/re-registration, to consult the list of invoices, your outstanding balance and your current reminders.

Please take advantage of the re-enrolment formalities to check the information on the students and the persons in charge (address, telephone, e-mail...).

ACCESS TO THE PORTAL

A tutorial is available to help you step by step.
Online Billing & Registration Tutorial – EN